wtorek, 10 maja 2016

Nowy Start.....nowa Ja ?

Zdarza sie ze każdego dnia budzisz sie i chcesz by ten dzien byl idealny . Chcesz cos zmienić w sobie . Nastawiasz sie pozytywnie i jestes gotowa do dzialania . W ciagu dnia ta motywacja spada i nawet sama nie wiesz kiedy , juz jest pozno a Ty nic nie zmienilas ...wowczas mówisz sobie ze od jutra zaczniesz i to juz na 100000%. Taka sytuacja powtarza sie 365 razy w roku a co jakis czas nawet 366 razy .
Co jest ze mna nie tak ?
Moje zycie bylo takie ...do teraz . Dzis nadszedl dzien w ktorym musze cos zmienić !
Chce byc atrakcyjna , zdrowa i dumna z siebie ! Isc przez ulice i dumnie podnosic glowe wiedzac ze jestem perfekcyjna :D!
Za 2 miesiące przeprowadzam sie do Niemiec i bede mieszkala ze swoim chlopakiem ,chce mu pokazac ze jest z najlepsza dziewczyna pod sloncem :D
Od ponad roku jestem wegetarianka ale chce zacząć byc weganka . Robie to ze względów zdrowotnych ale i etycznych . Napisze o tym osobny post w najbliższym czasie .
1. Rozpoczynam nowy styl zycia ...zdrowy styl zycia .
Moja waga na ten czas pokazuje 66 kg , chce sie wazyc co 2 tygodnie by sprawdzać swoje efekty :D
Postanowienia :
- zero slodyczy
-zero fast-food
-brak pieczywa i zywnosci przetworzonej
- rezygnacja z miesa i produktów pochodzenia zwierzęcego
- 2 razy w tygodniu silownia i gory ktore sa moja pasja
- min 2 l wody dziennie
- porzadne wysypianie sie
Mam nadzieje ze uda mi sie wytrwac w tych postanowieniach i osiagne swoj cel :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz